אור שפיץ | צילום: יח"צ

אור שפיץ עוזבת: הנכס ששימש את הקונדיטוריה המפורסמת בתל אביב מוצע להשכרה

הקונדיטוריה של אור שפיץ, שהפכה לאייקון קולינרי בלב תל אביב, מוצעת כעת להשכרה. הנכס במיקום האסטרטגי מבטיח להיות יעד נדל"ני נחשק עם תג מחיר גבוה ודמי פינוי של חצי מיליון שקלים


אור שפיץ | צילום: יח"צ
298

תל אביב עומדת להיפרד מאחת מפניני המתוק המפורסמות שלה: הקונדיטוריה של אור שפיץ, שהייתה מוקד משיכה לחובבי הקינוחים והפכה לאייקון אינסטגרם, מוצעת כעת להשכרה. הנכס, השוכן בפינת הרחובות בוגרשוב והירקון, מציע מיקום אסטרטגי בלב העיר, קרוב לטיילת ולחוף הים – מה שהופך אותו לנכס נדל"ני אטרקטיבי במיוחד. מי שירצה להיכנס לנעליה הגדולות של שפיץ יידרש לשלם דמי פינוי של חצי מיליון שקלים.

הקונדיטוריה מתפרשת על פני 90 מ"ר ומחולקת לשלושה מפלסים: קומת רחוב מעוצבת בקפידה, קומת ביניים, וקומת מרתף המשמשת כמחסן. הקרבה לים והשקיעות המרשימות שנשקפות מהמקום מוסיפות לאווירה הרומנטית והייחודית של החלל.

עבור אור שפיץ, שזכתה להכרה בזכות הופעותיה הטלוויזיוניות והצלחתה בתחום המתוקים, ההחלטה להשכיר את הנכס מסמלת סיום של פרק משמעותי. הקונדיטוריה שלה לא הייתה רק מקום למכירת קינוחים, אלא סמל תרבותי ויעד מבוקש למבקרים מכל רחבי הארץ והעולם. השילוב בין המתוקים המפורסמים, העיצוב המרשים והמיקום המרכזי הפך את המקום לאחד המצולמים בעיר.

העזיבה של שפיץ פותחת דלת להזדמנות חדשה – עבור מי שיבחר להמשיך את המסורת הקולינרית המתוקה, או אולי ליצור משהו חדש לגמרי במיקום היוקרתי הזה. השאלה שנותרת היא מי יהיה היזם הבא שיעלה את המקום לשלב הבא.


חדשות תל אביב גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות תל אביב

נגישות