עיצוב אורבני מוקפד | צילום: ג'קיס פיצה בר, האתר הרשמי

ג'קיס בר: חוויית הפיצה המושלמת בלב רוטשילד תל אביב

פיצה גורמה עם נגיעה אישית של השף אור שפירא, אווירה אורבנית מעוצבת ובירה קרה – השילוב המנצח לבילוי מושלם


עיצוב אורבני מוקפד | צילום: ג'קיס פיצה בר, האתר הרשמי
1318

בלב שדרות רוטשילד, במרכז הסצנה התל אביבית התוססת, ממוקם ג'קיס שף פיצה – מקום בילוי שהפך לשם דבר בקרב חובבי הפיצה והלילה. מה שמבדיל את ג'קיס ממקומות אחרים הוא השילוב המדויק בין פיצת גורמה בטעמים מיוחדים, בירה קרה ועיצוב אורבני מושקע שהופך את המקום לייחודי, תוסס ואידיאלי לכל סוג של בילוי – בין אם מדובר בדרינק של לפני הערב או במאנצ' לילי אחרי לילה של ריקודים.

מאחורי התפריט העשיר עומד השף אור שפירא, שמגיע מקבוצת כתית של מאיר אדוני. שפירא משלב בין מסורת הכנת הפיצה האיטלקית הקלאסית לבין אלמנטים חדשניים עם תבלינים, גבינות ורכיבים שלא רואים כל יום בפיצה. כל פיצה נאפית בדייקנות בתנור, והבצק הדק והפריך יחד עם שילוב טעמים ייחודי מביאים כל חובב פיצה לחוויית אוכל חדשה ומרגשת.

עיצוב אורבני מוקפד | צילום: ג'קיס פיצה בר, האתר הרשמי

מעבר לטעם, ג'קיס משקיע גם במראה ובעיצוב, מה שהופך את המקום לאטרקציה לא רק קולינרית, אלא גם ויזואלית. העיצוב נוצר בהובלת האדריכל ניר רן, שהעניק למקום מראה אורבני מודרני שמתמזג באופן מושלם עם הנוף התל אביבי. בין אם אתם יושבים בפנים או בחוץ, התחושה המיוחדת שמשרה העיצוב יוצרת אווירה קלילה ומזמינה. המקום מהווה נקודת מפגש אידיאלית לכל סוגי הבילויים – בין אם מדובר במפגש חברתי בשעות האפטר או בילוי לילי.

המיקום המרכזי ברוטשילד 39 הוא יתרון משמעותי לג'קיס. שדרות רוטשילד הן מרכז חיי הלילה של תל אביב, והקירבה לאטרקציות, ברים ומועדונים הופכים את המקום לאופציה המושלמת למי שמחפש לאכול טוב לפני היציאה או לעצור אחרי בילוי לילי. הבירה הקרה שמוגשת לצד הפיצה משלימה את החוויה והופכת את המקום לאטרקטיבי גם לאלו שמחפשים דרינק מרענן.

לסיכום: ג'קיס שף פיצה – לא רק פיצה

ג'קיס מצליח לבלוט בנוף הקולינרי של תל אביב עם שילוב נכון של פיצה איכותית בטעמים מפתיעים, אווירה אורבנית מדויקת ומיקום מרכזי. מדובר ביותר ממסעדת פיצה – זהו מועדון קולינרי שנותן לכם חוויה שלמה שמתאימה לכל מצב רוח ולכל שעה ביום. בין אם אתם מחפשים ארוחה קלילה, בילוי חברתי או פשוט ליהנות מחוויית אוכל ייחודית – ג'קיס הוא המקום להיות בו.


חדשות תל אביב גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות תל אביב

נגישות