PIXABAY

המרכז להעצמת האזרח וחכ אמיר אוחנה באוניברסיטת תל אביב

"אם גדעון סער יביא לכנסת הצעה לפסקת התגברות ברוב של 61 חברי כנסת וודאי שאתמוך בה", כך אמר ח"כ אמיר אוחנה במפגש שקיים עם מנכ"ל המרכז להעצמת האזרח באוני' ת"א. עוד הוסיף אוחנה, כי "אין ספק ששיטת הממשל כיום מביאה לחוסר יציבות ופוגעת ביכולת למשול, אנחנו בעד לשנות את השיטה". מנכ"ל המרכז להעצמת האזרח עו"ד אלי מוגילבסקי, […]


PIXABAY
275

"אם גדעון סער יביא לכנסת הצעה לפסקת התגברות ברוב של 61 חברי כנסת וודאי שאתמוך בה", כך אמר ח"כ אמיר אוחנה במפגש שקיים עם מנכ"ל המרכז להעצמת האזרח באוני' ת"א. עוד הוסיף אוחנה, כי "אין ספק ששיטת הממשל כיום מביאה לחוסר יציבות ופוגעת ביכולת למשול, אנחנו בעד לשנות את השיטה".

מנכ"ל המרכז להעצמת האזרח עו"ד אלי מוגילבסקי, אירח השבוע את ח"כ אמיר אוחנה, לשעבר שר המשפטים, באולם המרכז להעצמת האזרח, באוני' תל-אביב. ח"כ אוחנה הגיע למרכז על מנת לחשוף בפני הסטודנטים את תפיסת עולמו המשפטית, וכן את 'מאחורי הקלעים' של עבודתו כשר. האירוע נערך במסגרת פרוייקט 'המוניטור' בהובלת המרכז, העוסק בניטור יישום מדיניות הממשלה. במסגרת הפרויקט, מתנדבים הסטודנטים במרכז ועוקבים אחר היישום בפועל של מדיניות הממשלה, הבאה לידי ביטוי בהחלטותיה. בין הנושאים שעלו בשיחה, מעמדו של ביהמ"ש ויחסי מערכת המשפט והממשלה; שינוי שיטת הממשל; התנהלות היועמ"ש אל מול הממשלה ונושאים בוערים נוספים.

המרכז להעצמת האזרח הינו ארגון א-פוליטי העוסק באתגרים המבניים העומדים בפני הדמוקרטיה בישראל: משבר האמון הציבורי במוסדות הדמוקרטיים, בעיית היעדר אחריותיות של נבחרי ומשרתי הציבור והאפקטיביות הנמוכה של עבודת המגזר הציבורי לטובת האזרח בקצה. לאור זאת,  פועל המרכז בין היתר גם לקידום פתרונות תשתיתיים וביניהם בחינת שינוי שיטת הממשל בישראל, באופן שיאפשר לא רק שיפור עבודת השירות הציבורי עבור האזרח, אלא גם את אמון הציבור בממשל עצמו, כתוצאה ישירה מכך.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות