קניון עזריאלי תל אביב | צילום: פארוק, ויקי

2 פצועים באירוע ירי בקניון עזריאלי

אירוע ירי חריג בקניון עזריאלי בתל אביב: עימות בין מבקר למאבטח הסתיים בירי


קניון עזריאלי תל אביב | צילום: פארוק, ויקי
42

מאבטח ירה לעבר מבקר בקניון עזריאלי בעקבות עימות אלים. שניים נפצעו ופונו לטיפול בבית החולים איכילוב, והמשטרה פתחה בחקירה לבדיקת פרטי האירוע.

אירוע אלים התרחש בקניון עזריאלי בתל אביב כאשר מאבטח ירה לעבר מבקר לאחר עימות שהסלים במהירות. המקרה דווח למד”א במרחב דן בשעה 20:46, וצוותי רפואה הוזעקו למקום על מנת להעניק טיפול לפצועים. המבקר, גבר בן 33, נפצע באורח בינוני ונורה ברגליו, בעוד המאבטח, בן 25, נפצע בפניו באורח קל בעקבות התקיפה.

עוברי אורח דיווחו כי העימות החל לאחר שהמבקר התעמת עם המאבטחים, לכאורה בניסיון לתקוף ולנסות לקחת את נשקו של אחד מהם. המאבטח, שחש מאוים, שלף את אקדחו וירה לעבר רגלי החשוד. כתוצאה מהירי, נפצע המבקר באורח בינוני, בעוד המאבטח סובל מפציעה קלה.

חקירה ראשונית של המשטרה מעלה כי האירוע החל בעקבות תלונה על מעשה מגונה לכאורה שביצע החשוד בתא הלבשה באחת מחנויות הקניון. צוות המאבטחים הוזעק למקום במטרה לעכב את המבקר, אך נתקלו בהתנגדות אלימה. לנוכח המתקפה האלימה מצד החשוד, נאלץ אחד המאבטחים להשתמש באקדחו.

מדוברות המשטרה נמסר כי כוחות שהגיעו למקום עצרו את שני המעורבים לחקירה, וכן נתפס נשקו של המאבטח. נכון לשלב זה, החקירה מתמקדת ברקע הפלילי של האירוע ובבדיקת הנסיבות שהובילו להסלמה.


חדשות תל אביב גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות תל אביב

  • כתב חדשות תל אביב |
  • 25/10/2024
בכמה נמכרה דירה בבוגרשוב בתל אביב?
נגישות