אימוני כושר בשיטת EMS | צילום: x20gym

מתקשים להתמיד באימונים? עם X20GYM יהיה לכם קל

תוכן שיווקי | אחד המכשולים המשמעותיים ביותר בדרך לשמירה על גוף בריא וחטוב הוא הקושי לשמור על שגרת אימונים קבועה. X20GYM מציע מודל אימונים שמשלב טכנולוגיה חדשנית, אווירה כיפית ואימון שמותאם לכל הרמות – שמנטרלים את כל הקשיים ומאפשרים לך להגיע בקלות לתוצאות הרצויות (ואפילו יותר מכך!) כמה פעמים התחלת להתאמן ולא הצלחת להתמיד? כמה פעמים […]


אימוני כושר בשיטת EMS | צילום: x20gym
54

תוכן שיווקי | אחד המכשולים המשמעותיים ביותר בדרך לשמירה על גוף בריא וחטוב הוא הקושי לשמור על שגרת אימונים קבועה. X20GYM מציע מודל אימונים שמשלב טכנולוגיה חדשנית, אווירה כיפית ואימון שמותאם לכל הרמות – שמנטרלים את כל הקשיים ומאפשרים לך להגיע בקלות לתוצאות הרצויות (ואפילו יותר מכך!)

כמה פעמים התחלת להתאמן ולא הצלחת להתמיד? כמה פעמים שילמת לחדר כושר תשלום חודשי ולא הגעת אפילו פעם אחת – כך שבעצם תרמת למקום כסף בלי לקבל תמורה? (אם כבר לתרום, כדאי למצוא עמותה שעושה טוב…)

אנחנו חיים במציאות אינטנסיבית, המטלות רבות והמחשבה על שעה וחצי בחדר כושר פעמיים או שלוש בשבוע גורמת ללא מעט אנשים לוותר על פעילות גופנית, גם כשהם יודעים עד כמה היא מועילה להם. מצד שני, אין סיבה להרים ידיים: כמו בתחומים אחרים, טכנולוגיה חדשנית מספקת פתרון. X20GYM מספק את המעטפת המושלמת לניצול הטכנולוגיה – כך שבמינימום זמן אפשר תגיעו למקסימום הישגים.

20 דקות – גם במהלך יום העבודה (ולכן אפילו ריצ'רד ברנסון מצליח לשמור על שגרת פעילות אידיאלית)

הסיבה הראשונה שבזכותה יהיה לך קל הרבה יותר להתמיד בשגרת האימונים עם X20GYM היא משך האימונים – 20 דקות בלבד. בזכות הקיצור המשמעותי של זמן האימון, כולם יכולים למצוא זמן כדי לעבוד על הגוף, לחטב אותו ולשפר גם את הבריאות. כשאפילו אנשי עסקים עסוקים במיוחד כמו ריצ'רד ברנסון, המיליארדר שברא את קבוצת וירג'ין, מספרים שהם נראים מצוין בזכות האימונים הקצרים והאפקטיביים – מה הסיכוי שהלוז שלך כל כך עמוס עד שלא יהיו לך סך הכל 20 דקות פנויות כדי להתאמן פעם או פעמיים בשבוע?

זה אולי נשמע טוב 'too good to be true' – אבל מי שכבר נחשף לשיטת האימון, שמיושמת בין השאר ע"י נאס"א, יודע שאחרי אותן 20 דקות מרגישים כל שריר ושריר בגוף (ותוך כחודשיים של אימונים נראים אחרת לגמרי).

האפקטיביות הגבוהה מאוד מושגת בזכות טכנולוגיה שנקראת EMS. חליפה מיוחדת מייצר גירוי חשמלי לשרירים השונים, וכך ניתן לעבוד בבת אחת על מרבית השרירים בגוף – בניגוד לאימון "רגיל" שבו בכל פרק זמן מופעלת רק קבוצת שרירים ספציפית. אימון בשיטת EMS ב–X20GYM כולל כיווץ של 90% מסיבי השריר בגוף, בו זמנית, והתוצאות בהתאם.

פעילות גופנית שהיא גם בילוי

כשאימון נתפש כמטלה, קשה לנו להתמיד. גם אם ברור לנו שפעילות גופנית היא מרכיב קריטי לשמירה על גוף בריא, נפש בריאה, מראה מרשים ותחושה טובה – וגם אם הצלחנו להניע את עצמנו ולהתאמן, בשלב כזה או אחר נתחיל לצמצם את התדירות, ומשם הדרך לוויתור מוחלט קצרה.

X20GYM עוזר לכם לדלג בקלילות גם מעל למכשול הזה. האווירה השמחה במקום לאורך כל שעות הפעילות ובפרט במשך האימון הופכת את הפעילות הגופנית לכיפית – ובמקום לחפש תירוצים למה לא להגיע למכון, תמצאו תירוצים למה כן להתאמן.

אינטראקציה אישית שמייצרת מקסימום מוטיבציה

האימונים מתבצעים בקבוצות קטנות, לרוב של 2-3 אנשים, תמיד עם מדריך שמכיר באופן אישי את המתאמנים. יש מתאמנים שמראש באים עם בני זוג, עם חברים, או אפילו בונדינג של הורים וילדיהם המתבגרים, ויש גם היכרויות שנוצרות במקום – לא מעט מקרים שבהם אנשים נפגשים ב–X20GYM ומחליטים להתאמן יחד.

הסלוגן של X20GYM הואHAVE FUN BE FIT וכידוע עם חברים נהנים יותרהאינטראקציות תורמות אף הן לשימור המוטיבציה, ובמיוחד עוזרות באותם רגעים שבהם צץ קושי כזה או אחר.

מודל תשלום שמותאם אליכם

בניגוד למכוני כושר שבהם ישנה עלות חודשית קבועה, שגם היא מכבידה ומקשה על ההתמדה לאורך זמן, ב–X20GYM מודל התשלום הוא כרטיסיה – כך שתוכלו להגיע במועדים הנוחים ביותר מבחינתכם. עבור מי שהלוז שלהם עמוס, כולל למשל נסיעות לחו"ל, וכשלוקחים בחשבון שגם אימון או שניים בשבוע מייצרים תוצאות מרשימות – המודל מבטיח חוויית לקוח הוגנת במיוחד ומקסימום value for money. כמו כן הסטודיו נגיש מאוד: שעות הפעילות גמישות, מהבוקר ועד הערב, כל חצי שעה מתחיל אימון וישנה גם אפליקציה ייעודית שבעזרתה ניתן לנהל בקלות וביעילות את לוח האימונים – כל מה שצריך כדי להתמיד וליהנות משיפור משמעותי באיכות החיים.

אימוני כושר בשיטת EMS


חדשות תל אביב גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות תל אביב

נגישות